علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام
سلام
مبارزه تنها به زد و خورد خیابانی منتهی نمیشود،گاه با به چالش کشیدن افراد وارد عرصه ی مبارزاتی‌ای جدید میشویم!
مبارزه میتواند ورزشی،علمی،سیاسی و حتی فرهنگی باشد.
"روح سالم در جسم سالم است"
منتظر نظر دوستان هستیم.
یا علی.
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ضمن تبریک روز معلم💐 به معلمین مدارس جیو آیکیدو🥋 ، فرصت رو غنیمت میشمارم تا این نکته رو هم بیان کنم:
مربیان من به دو دسته تقسیم میشن:
مربیان خاص: مربی خاص همون مربی ای هست که راه رو نشون داد و یک نفر میتونه این نقش رو عهده دار باشه و نه چند نفر.
مربیان عام: هر کسی که نکته ای یاد داد ، ایرادی جهت تقویتم گرفت ، پابه پای من تمرین کرد تا انگیره بگیرم ، به خاطر بالا بودن قدرت و استعدادم نسبت به دیگران به اسم تنبیه باعث رشدم شد و ... و... رو شامل میشه. یک هنرجوی تازه کار ، یک هنرجوی رده ی کیو و یا حتی یک هنرجوی رده ی دان میتونه چنین مربی ای باشه.
 الزاما مشکی🥋 نباید باشه❗️و قطعا بیش از یک نفر هست👌

خب نه ادعا دارم برای مربیانم مثل بقیه کادو گرفتم و نه کار خاصی برای جلب نظرشون انجام دادم بلکه شاید بخاطر تازه کار بودنم سپر انتقاداتم نیز بوده اند بندگان خدا😉

             🏹   🛡

به هر حال چیز در خوری بابت زحماتش تقدیم نکردم...
اما🤓
یک زمان ⏱ هست که برای من خیلی مهمه
بهش میگم زمان صِفر ⏱

 


زمان صفر ⏱ اون زمانیه که میخوام به مربیم در عمل نشون بدم که هر ثانیه ثانیه ای که اومدی بالا سر من ، حلال کردم🥋
زمان صفر ⏱ گاه همین شب های باشگاهه ، گاه کارورزی های استانی و کشوری هست و گاه همایش.
زمان صفر ⏱ یعنی هر زمانی که حرف از آیکیدو میشه ، من نشون میدم به بقیه که چه مربی کارکشته ای حامی من بوده.😎
زمان صفر من هر زمانیه که لازم باشه پرچم مربیم رو ببرم بالا🇮🇷
همین لبخند رضایتی که گوشه ی لبش میشینه که نشون میده از زحماتی که کشیده برام راضی هست و افتخار میکنه به من و وقتی که برای من گذاشته ، منو کفایت میکنه.
و راهی برای سپاسگذاری ازین بهتر و دقیق تر⁉️

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی