علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

سلام
مبارزه تنها به زد و خورد خیابانی منتهی نمیشود،گاه با به چالش کشیدن افراد وارد عرصه ی مبارزاتی‌ای جدید میشویم!
مبارزه میتواند ورزشی،علمی،سیاسی و حتی فرهنگی باشد.
"روح سالم در جسم سالم است"
منتظر نظر دوستان هستیم.
یا علی.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

پاندای کنگ فو کار و فراماسون ها

در کارتون پاندای کنگ فوکار 2 با یه مطلب بسیار عجیب رو به رو شدم ، اونم .....نقشه ی ایران عزیزمون در این کارتون بود!

برای راحتی کار رفتم واستون کار اضافه هم کردم تا زیادی به زحمت نیفتین!!! البته با این حال باید بازم دقت کنین چون نقشه کم رنگه.

دریای خزر و خلیج فارس که معلومه درکش هم سخت نیست.اما شاید منظورم رو از کوهســـتان ها در داخل نقشه نفهمیده باشید.

منظور بنده از نقشه این نقشه تویه کارتون نیست بلکه نقشه ی کل جهانه.اگه دقت کرده باشید دقیقا در همون نقاط در نقشه ی جهان ، ایران هم کوه داره.یعنی جایی دیگه برای شک و تردید نمیمونه!

شاید بگید چه ربطی داره؟ خوب نقشه اس دیگه!

این حرف درست اما باید تیکه ی بعد فیلم رو دید تا متوجه شد.چندین دقیقه بعد یه طاووس که دشمن داستانه یه چیز البته اون چیز مشعل نبود ، این رو گفتم تا نگید عجب خنگیه! برمیداره و میره از هند این نقشه رو آتش میزنه.که بعد به چین و بعد به ایران میرسه.

تحلیل من از این تیکه اینه:

از اون جایی که این کارتون در اواخر سال 2011 ساخته شده و ما میدونیم که یهود قراره که در سال 2012 بره به چین و چین رو به گند بکشه و از همه مهم تر حمله به ایران در این سال هست ، پس ما می تونیم این سکانس رو یه کد در نظر بگیریم!

اگر حرفم رو متوجه شده باشید معنی اون حرفم رو که آتش میره به سمت ایران رو هم متوجه میشید.

اما هند. راستش این رو میدونم که تقریبا این حرفم درست نیس اما در مورد حرف بالایی ، به حرفم اعتماد دارم. البته اونم نیاز به بررسی داره ولی از نظرمن حرف درستیه ، نه به خاطر اینکه خودم گفتم بلکه قراره همین هم بشه (به گفته ی استاد رائفی پور). بگذریم.

اما هند ، در مورد هند بذارید چیزی نگم! چون میدونم که تقریبا حرفم بی ربطه! تــقــریــبــا.

اما یه جورایی به همین حرف بی ربطم یه اشاره ای میکنم.

<< آمریکا ، رفت هند ، هند دارایه آیین بودیســـم >>

نمی دونم چه قدر فهمیدین هر چند حرفم رو زیاد خوب نزدم.کما اینکه کنگ فو یکی از فروع های بودیســـم هستش.مثل دین ما که توش اصل و فرع داره.تحقیق بیشتر با خودتون.

نمی دونم حرفام چقدر درسته اما هر چی باشه اونا دارن برای نابودی اسلام و تشیّع تلاش می کنن.حتی دارن همّت مضاعف ، کار مضاعف انجام میدن!

این رو جدّی گفتم نه به عنوان شوخی.

یادم رفت این رو بگم ، در این کارتون نه یکی ، نه دوتا بلکه به تعداد متعدد تک چشم وجود داره.نمونه اشم این:

درنگاه اول شاید نبینید.اما برید پایین تا ببینید:

.

.

.

.

.

.

.

.

درتمامی ستون ها این تک چشم ها رو می بینید.

یا مثلا این یکی.در کل معلوم دیگه !

 

اما این چشم ها یه نکته دارن! اونم درخشـــان بودنشون هست که دیگه ته ته این رو داره میگه که چیه؟ شیطانیـــه(دجال)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی