علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

سلام
مبارزه تنها به زد و خورد خیابانی منتهی نمیشود،گاه با به چالش کشیدن افراد وارد عرصه ی مبارزاتی‌ای جدید میشویم!
مبارزه میتواند ورزشی،علمی،سیاسی و حتی فرهنگی باشد.
"روح سالم در جسم سالم است"
منتظر نظر دوستان هستیم.
یا علی.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

آخوند درباری

سلام

🔴 آخوندهای درباری!

✍🏻 مهدی چادگانی پور

🔸 قصد کرده بودم در مورد عهدنامه‌های پیامبر بنویسم و بگویم چگونه پیامبر اسلام(صلوات‌الله علیه  وعلی آله وسلم)، بنی‌قریظه و بنی‌نضیر را به خاطر عهدشکنی درهم کوبید، اما دیدم هیچ فایده‌ای ندارد! خواستم بنویسم که وقتی رسول خدا از جنگ خندق برگشت و ابزار جنگ را به زمین گذاشت و استحمام کرد؛ جبرئیل برایش نمودار شد و گفت: در انجام جهاد هیچ عذری باقی نگذاشتی، حال می‌بینیم لباس جنگ را از خود جدا می‌کنی و حال آنکه ما نکنده‌ایم. رسول خدا از شدت ناراحتی از جای پرید، و فوراً خود را به مردم رسانید، که نماز عصر را نخوانند، مگر بعد از آنکه بنی‌قریظه را محاصره کرده و درهم شکسته باشند؛ اما دیدم هیچ فایده‌ای ندارد!

🔸 خواستم بنویسم رسول خدا، علی بن ابی طالب را به عنوان فرمانده جلو فرستاد، و لواء جنگ را به دستش داد، و فرمود: همه‌ جا پیش برو تا لشکر را جلو قلعه بنی قریظه پیاده کنی، علی از پیش براند، و رسول خدا به دنبالش براه افتاد. اما دیدم هیچ فایده‌ای ندارد! خواستم بنویسم پیامبر بخاطر عهد شکنی این افراد چنان برخوردی با آنها انجام داد که در تارک تاریخ به یادگار ماند، اما دیدم هیچ فایده‌ای ندارد! خواستم بنویسم حضرت امیر(علیه السلام) به خاطر عهدشکنی آنها سر ۷۰۰ نفرشان را با شمشیر زد؛ اما دیدم هیچ فایده‌ای ندارد!

🔸 خواستم بنویسم که حضرت امام خمینی(ره) فرمود: «اسلام در عین حالی که تربیت است، یک مکتب تربیت است، لکن آن روزی که فهمید قابل تربیت نیست، هفتصد نفرشان را در یک جا، یهودی بنی قریظه را در حضور رسول‌الله می‌کشند، گردن می‌زنند به امر رسول‌الله» اما دیدم فایده‌ای ندارد!

 

💢 امروز دیگر فریاد «ای علمای اسلام» هیچ فایده‌ای ندارد! این لیبرالیست های به ظاهر روحانی، همان آخوندهای درباری هستند که حضرت امام خمینی(ره) از آنها سخن می‌گفت! اینها همان‌هایی هستند که حضرت امام خمینی(ره) اینها را به شدت سرزنش می‌کرد و آنها را باعث شکست اسلام می‌دانست! این‌ آخوندهای درباری همان‌هایی هستند که شأن مرجعیت را در رأی خود جهت تأیید برجام؛ شکستند! چقدر امروز جای بزرگمردی همچون؛ میرزای شیرازی به عنوان یک مرجع تراز اول در کنار رهبری انقلاب خالیست! کسی که اگر کوچکترین تحریفی در دین مبین حضرت رسول‌الله(صلوات‌الله علیه  وعلی آله وسلم) دید بزند بر دهان آن یاوه‌گو! و امروز حسن روحانی تاریخ پیامبر اسلام( صلوات‌الله علیه  وعلی آله وسلم) را به راحتی تحریف می‌کند اما هیچ‌‌گونه صدایی از حوزه‌‌ علمیه قم بلند نمی‌شود!!

➖➖➖➖➖➖
📡 رصد بهترین تحلیل‌های روز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی