علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

سلام
مبارزه تنها به زد و خورد خیابانی منتهی نمیشود،گاه با به چالش کشیدن افراد وارد عرصه ی مبارزاتی‌ای جدید میشویم!
مبارزه میتواند ورزشی،علمی،سیاسی و حتی فرهنگی باشد.
"روح سالم در جسم سالم است"
منتظر نظر دوستان هستیم.
یا علی.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

رئیس شیطان پرستان جهان

 « بسم الله القادر الجبار »

در این پست میخوایم به بررسی شخصی بپردازیم که رئیس شیطان پرستای جهان قرار داره یعنی «برایان وارنر»

تا إنشاءالله به مدد امام زمان(ارواحنا له الفدا) بتونیم با فکری باز و  پر بار از خیل تهاجمات فرهنگی در رکاب یار باقی بمونیم.

إنشاءالله

بیوگرافی

«مرلین منسون» که نام مستعار «برایان وارنر» میباشد.وی متولد1348شمسی01969 میلادی)  واز یک خانواده ی فقیر با سطح فرهگی پایین در منطقه ی «کانتون» ایالت اوهابوی آمریکا میباشد.

در 18 سالگی ضمن نقل مکان به منطقه ی »تامپابا»در فلوریدا به روزنامه نگاری پرداخت.در نقد موسیقی های سخیف متال و راک با قلمی ضعیف مطالبی سطحی نگری نوشت.سالهای جوانی «وارنر» سالهای آشنایی وی با فضای مسموم گروه های شیطان پرستی و اقمار آن نظیر گروه ی متالیک و هی پی و .. بود.

اگر از چنین بافت فاسد فرهنگی امثال وارنر ها بیرون نیایند،جای تعجب خواهد بود واین هشداری به مسؤلین کشور هایی است که در زمینه ی »مهندسی فرهنگی« دیر عمل میکنند.

وارنر نام «مرلین» را از زن بازیگر هالیوود «مرلین مانرو» که شهرت فساد و بازی در فیلم های غیر اخلاقی داشت و «منسون» را از نام یک کشیش ناراضی فرقه  گرایی مسیحی بر میگزیند.

او آلبوم هایی چون : ضد مسیح0آنتی کریست)،هالیوود،حیوانات مکانیکی و... را منتشر کرد.

افکار عمومی و برخی اقشار ار ترس ایجاد شده بخاطر هنجار شکنی وحشت زای منسون،گروه های داوطلب مبارزه علیه وی که منجر به لغو برخی کنسرت هایش را بدنبال داشت  را بوجود آوردند.ناگفته نماند که روزنامه های آمریکایی حضور پر معنایی در چهره سازی این فرد داشتند!

در سال 1997 به یکی از خبرساز ترین چهره های جهان تبدیل شد.چنان ثروتی از تسلط بر احیایات جوانان دور مانده از معنویت به کمک کار های شنیع فراهم کرده است که تا 5 نسل بعد وی هم بیمه شده اند! برخی از آگاهان از او به عنوان یکی از سوپر میلیونر های جهان نام میبرند.

عقاید

منسون عقید هی ثابتی را نمیتوان برایش در نظر گرفت،او مظهر بی عقیدگی  ولاقیدی محض است؛ ولی آنجا که پای عقیده به میان بیاید ربطش میدهد به شیطان!اوج سطحی نگری منسون را میتوان به القابی که مردم به او داده اند جست: «دیوانه ی پلید،شیطان بزرگ،ابله رذل،انسان سگ صفت،خبر ساز،پول دئست،شهرت طلب،کشف نشده،فرزند شیطان و مظهر شیطان»!!!

برخی عقاید این شیطان دست آموز آمریکا به شرح زیر است:

  1. هرکسی اون را نمیفهمد ، خودش مشکل فکری دارد و کود است!
  2. هرکس از آثارش برداشت بد دارد ،خودش دارای رذایل اخلاقی است!
  3. تکثر در قرائت ها و برداشت ها(پلورالیسم)
  4. اقتدار و قدرت وسیع شیطان!
  5. منسون در جایی دیگر میگوید:من ار خدای مردمی متنفرم که از آن مردم تنفر دارم!
  6. ضدیت و مخالفت با مسیح ودین مسیحیت(یکی از قئاعد انکار ناپذیر شیطان پرستان است)
  7. اشعار
  8. تفکرات(پوچگرایی) نیچه را میتوان به وضوح در متن اشعار سروده شده توسط منسون دید.

 

 

 

روش تبلیغ

خبر پاره کردن انجیل در کنسرت زنده ی منسون وپرتاب آن به سوی جمعیت وفریاد زدن با صدای خشک و سنگین این جمله که:«این است خدای شما» در تمامی سایتها و سراسر جهان پخش شد.یا در کنسرتی دیگر مدفوع را بلعیده و در حالت مستی و لایعقل به فریاد زدن ادامه میدهد!

این اخبار علی رغم زشتی خیره کننده در سراسر جهان پخش شد.اخبار پخش شده با برخورداری از گذاره هایی چون :شگفت انگیز،در گیری  و.. به سرعت منتشر میشود .تی مرسانه ای آمریکایی که مدام برای صلحبشان خبر سازی میکنند مانند خبر مضروب شدن محافظ منسون،همیشه سعی بر این دارند که این چهره ی بی فروغ همواره در صدر اخبار ضد فرهنگی  جهان قرار داشته باشد.همه ی تبلیغات اعم از ترویج نمادفساخت کلیپ،توزیع تصاویر متعدد ب اچهره های مختلف از خودش با اهداف کوتاه مدت و بلند مدت همراه است.

هواداران

یکی از روش هایی که به گسترش مخاطبان منسون کمک شایات توجهی کرد،علاقه ی بیش از حد او و گروهش به ساخت «گروه های هواداران» است.

در بسیاری از کشور ها منسون توانسته فضای مسموم آمریکا را  در فرهنگ و اذهان گروه های هوادار خود  با ایجاد حلقه های هوادار برای خوانندگان مطرح نظیر مایکل جکسون و..تزریق کند.

تغذیه ی این گروه با ترتیب دادن دکورهای ویژه ، ساخت کلیپ های فوق فنی و پر هزینه و...و به مدد انجام کارهای خلاف اخلاق امکان پذیر شده است.ارائه ی آثار پی در پی و بدون وقفه ی طولانی  از جمله مهمترین عواملی است که باعث شده وی گروه های کوچک و بزرگی را در جهان به خود جذب کند.نکته ی دیگر استفاده ی منسون از علایم و نمادهایی است که به تدریج در بین هوادان وی به فرهنگ رایج تبدیل شده است.

ظواهر

تمام کسانی که با شیطان مدرن برخورد داشته اند،وقتی مورد سوال قرار بگیرند، اولین موردی که از منسون نقل میکنند نحوه ونوع لباس ، آرایش سرو صورت،راه رفتن و حتی وسیله ی نقلیه ی منسون خواهد بود.استفاده ار آرایش های تند و خاص و تهوع آور از جمله ویژگی های شاخص این فرد است که وی در خصوص ای نظاهر فلسفه بافی هایی کرده است مثل: با انجام چنین آرایش هایی خاص و چهره آرایی ها میخواهد باطن انسان را به تصویر بکشد.

اما آنچه که به نظر میرسد وجود بیماری های روحی و روانی ای است که اینگونه راه به خروج ا زوجودش پیدا کرده است.

مطبوعات چهره ساز

طبق تحقیقات انجام شده در مورد منسون نشریات مطرح آمریکایی نقش بسزایی در شهرت یافتن وی داشته اند.شاخص ترین اقدام،انجام مصاحبه ی «رولینگ» که در واقع یک تبلیغات مفصل از منسون بود را میتوان دانست.

این نشریه توانست ضمن خبرسازی ف یکی از بالاترین امتیازات و بهره وری در  فروش بیوگرافی منسون را نصیب خود کند.این اقدام زمانی صورت میگیرد که خشم مردم متوجه اقدامات هنجار شکنانه ی منسون و کمک های مالی دولت امریکا به وی میشود ومرلین در این مصاحبه به راحتی به تبلیغات و رواج دروغ هایی قابل توجه در مورد خود میشود.

کلیپ ها

کلیپ های منتشر شده توسط مرلین منسون که متأسفانه در ایران عزیز ما هم با کیقیت بالا قابل دسترسی میباشد حاوی مطالب زننده ، انحرافی و ضد اخلاقی است.این مجموعه از آنجا قابل تأمل است که در راستای ترویج آموزه های صهونیستی  و عبرانی نسبت به مقوله ی شیطان وحواشی ان میپردازند.در این تصاویر شیطان موجودی قدرتمند و حاکم مطلق تاریگی است و به گونه ای ملموس به انسان القا میکند که تنها باید به او تکیه کرد برای فرار از مشکلات و باید مغلوب اوگشت.

نکته ی همیشگی این کلیپ ها « ترویج فحشا »آن هم به صورت خشن و وحشیانه است و جالب آنکه دولت های غربی که جلسات متعدد در خصوص جلوگیری از خشونت علی الخصوص علیه زنان برگزار میکند،امروزه صادر کننده ی تصاویری هستند که به بدترین شکل ممکن به انسان های مذکر و مؤنث تجاوز میشود.

منسون و نمادها

استفاده از نماد ازجمله اقدامات محوری گروه های شیطان پرستی است که مرلین نیز ازین قاعده مستثنی نیست و خود دست به اختراع  وترکیب این نماد ها کرده.فرقه های شیطان پرستی شباهت های زیادی به فراماسون ها دارند چون هردوی اینها به صورت کاملا دیوانه کننده ای نماد گرا هستن.

چند هدف عمده در پشت طراحی این نمادها میباشد:

  1. کسب منافع از فروش محصولاتی که این نماد ها بر روی انهاست.
  2. شناسایی افراد با این علایم و ارتباط گیری خاص تشکیلاتی با آنها
  3. جلب توجه بیشتر و دریافت انعکاس بیرونی

و اما نماد ها چیست؟

  1. چشم چپ مرلین منسون  که با استفاده از لنزی پر رنگتر و زوشن تر از چشم دیگرش است.اغلب تصاویر به گونه ای تهیه  میشوند که چشم چپ به وضوح نمایان باشد.
  2. نمادی ترکیبی از سه نماد مسیحی در شیطان پرستی:

           صلیب وارونه + چرخ خورشید(صلیب شکسته) + پنتاگرام

           این نماد ها علاوه بر تمسخر مسیحیت ، تحقیر دینداران مسیحیت را نیز در پی دارد و القا میکند.

  1. نماد mm یا دوران طلایی مزخرف که این نمادبه آرم یوف (یا همان کمپانی سینمایی یونیورسال) و گشتاپو (سازمان اطلاعاتی هیتلر،مخوف ترین پلیس مخفی تاریخ) اشاره دارد.این نماد که به نحوی صلیب شکسته را به نمایش میگذاردفنقش دو عقاب را نیز نمایش میدهد(عقاب نماد کشور آمریکاست)
  2. نماد تشنج یا ستاره ی ضد مسیح که ماننده بسیاری از نماد های شیطان پرستان از نماد های صهوینیستی  و دقیقا امتداد ستاره ی داوود و با حاشیه هایی از حروف یونانی که بینانگر «نهنگ»( اعتقاد غلطی در فرهنگ عبرانی است که شیطان به صورت نهنگ هم ظاهر میشود) است.
  3. امگا و حیوانات مکانیکی که نام پر فروش ترین آلبوم مرلین منسون شامل 15 ترک است نیز میباشد.این تعداد به شکل کلیدهایی در سر این نماد که بی شباهت به بز نیست ، طراحی شده است.

            امگا نیز از حروف یونانی است که باتوجه ب هالهام گرفتن از تفکرات شیطان پرستی از فلسفه ی یونانی مورد استفاده                 قرار  گرفته است.

  1. هالیوود یا عطارد که با اندکی تغییرات مورد استفاده ی منسون قرار گرفته است.این نماد مبتذل بر روابط جنسی نامشروع بین زن و مرد دلالت دارد که در حقیقت نمادی است از کارهای به اصطلاح هنری که در خدمت رواج فحشا قرار میگیرد.
  2. «سر مرگ» که ترکیبی از جمجمه ی انسان  و گوش موش است.موش  توسط نازی های آلمان به یهودیان نسبت داده میشد.(البته در سراسر اروپا یهودیان از لقب موش کثیف برخوردار بودند)
  3. صلیب لوراین(مرابخور ، مرا بنوش): این نماد باستانی ویژه ی گروهی از چهره های افسانه ای به نام «شوالیه های معبد» بوده است.

این نماد کاربرد های جادوگری و مصرف برخی امور یر معمولی مانند کیمیاگری را نیز دارا میباشد.ازین صلیب به عنوان « مرگ مجازی روح» هم تعبیر میشود.

 

والسلام علیکم

 

باشگاه فرهنگی-ورزشی

     حضرت فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)    

جیو آیکیدو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی