علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

سلام
مبارزه تنها به زد و خورد خیابانی منتهی نمیشود،گاه با به چالش کشیدن افراد وارد عرصه ی مبارزاتی‌ای جدید میشویم!
مبارزه میتواند ورزشی،علمی،سیاسی و حتی فرهنگی باشد.
"روح سالم در جسم سالم است"
منتظر نظر دوستان هستیم.
یا علی.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

به من چه!

 

 

🔻این، آخرین پستی است که با این دست‌فرمان می‌نویسم؛ گاهی «به من چه؟!» بزرگ‌ترین تکلیف روی دوش آدمی است...
بودجه‌ی شورای نگهبان
ح‌سین ق‌دیانی: شخصی به نام عباسعلی کدخدایی که ظاهرا سخنگوی شورای نگهبان است، اخیرا در جمله‌ای قصار و کاملا جان‌سوز، فرموده‌اند؛ «بودجه‌ی شورای نگهبان از پول‌توجیبی بعضی مسئولین، کمتر است!»
خب الان ما دقیقا چه خاکی باید در سرمان بریزیم؟! می‌خواین من ی شماره حساب معرفی کنم به مردم، بل‌که در یک گلریزان، بودجه‌ی شورای نگهبان از پول‌توجیبی بعضی مسئولین بیشتر شه؟! وانگهی! شورایی که صلاحیت نامزد صوری در انتخابات رو تأیید می‌کنه، گمونم همین بودجه هم زیادیه براش!
جناب آقای کدخدایی! همین که ما لطف می‌کنیم و بابت اوضاع فعلی مملکت، چیزی اندازه‌ی استحقاق‌تون به شماها- که مقصر اصلی هستین!- نمی‌گیم، کافیه! سر جدتون دیگه حرف شاذ نزنین! شما در همون شورایی هستین که سال ۹۲ صلاحیت غرضی رو تأیید کردین و ۹۶ صلاحیت هاشمی‌طبا رو! در همین ۹۶ خود جهانگیری می‌گه؛ «من نامزد صوری هستم!» و اما شما صلاحیت ایشون رو هم تأیید کردین! والله ی ۲ ریالی هم برای شماها زیاده!
و اما گذشت دوره‌ای که با احترام زیاده از حد، با امثال شما حرف می‌زدیم! اگه شما، ما رو اسگل خودتون فرض کردین، به خدا لیاقت‌تون همینه! قریب ۴۰ ساله همون احترامی رو که برای ولی‌فقیه قائلیم، برای شما هم قائل شدیم اما دیگه بسه! واقعا بسه! با شما و شماها باید بسته به خروجی کارِتون سخن گفت! اگه شما خودتون، نگهبان اون‌چه که باید باشین نیستین، چرا ما اقلا حرف حساب‌مون رو با شما صریح نزنیم؟! والله نقد ما به شما، از نقد اصلاح‌طلبان به شما بیشتر است! والله تنفر ما از شما، از تنفر اصلاح‌طلبان از شما بیشتر است! حالا می‌خواد بودجه‌‌تون، از پول‌توجیبی آخوندی و آخوندهایی به نام روحانی و آشنا بیشتر باشه یا کمتر!
در ضمن، برین دعا کنین به جان آقای روحانی! من جای ایشون بودم، کلا بودجه‌تون رو‌ قطع می‌کردم! گفتم که! ی ۲ ریالی هم برای شما زیاده!
#حسین_قدیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی