علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

سلام
مبارزه تنها به زد و خورد خیابانی منتهی نمیشود،گاه با به چالش کشیدن افراد وارد عرصه ی مبارزاتی‌ای جدید میشویم!
مبارزه میتواند ورزشی،علمی،سیاسی و حتی فرهنگی باشد.
"روح سالم در جسم سالم است"
منتظر نظر دوستان هستیم.
یا علی.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

چرا حاج احمد هنوز بر نگشته است؟

سلام

جدا از بابت قرار دادن این پست متأسفم...

حقیقتی رو میخوام بیان کنم که شاید ...خیلیا نمیدونسن ولانم هضمش کمی سخت باشه..اما به هر حال حقیقته...

بسم الله...

  1. 4اسیر آمریکایی حاج احمد(متوسلیان) که هاشمی (رفسنجانی) آزاد کرد!

فریده متوسلیان،خواهر سردار رشید اسلام حاج احمد متوسلیان،در گفت وگویی با انتقاد شدید از عماکرد هاشمی رفسنجانی در ماجرای اسارت دیپلمات های ایرانی به دست «فالانژ» ها میگوید:آفای هاشمی رفسنجانی نگذاست تبادل صورت بگیرد!برادرم با ترفند و نبوغ خاص خود در حیطه ی نظامی 4 آمریکایی را اسیر کرد؛این را آقای «صمدی» از همرزمانش هم تأیید میکند که حاج احمد 4 آمریکایی را اسیر میکند.دولت سوریه نمیگذارد  که آنها را به ایران بیاورند.ولی حاج احمد با آن سیاست خاص خودش دهان و دست وپای اسرا را بستهخ  ومیگوید:4 تابوت بیاورند و اینها رو بذارن داخل تابوت ها!روی تابوت ها هم پرچم ایران بکشید و بچرخونیدشون دور حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) وبگید: شهیدان زنده اند الله اکبر،به خون آشته اند الله اکبر.

با این ترفند که مثل اینها شهید هستند، اونا رو وارد ایران میکنه تا به عنوان یه برگ برنده  برای یه زمان خاص تو دست ایران باشه.ببا این حال آقای رفسنجانی بخاسر سیاست بازیهاش اونارو تحویل حافظ  میده.

  1. گروگان گرفتن نماینده ی CIA  توسط حزب الله        

«منصور کوچک محسنی» جانشین حاج احمد در نیروهای ایرانی در لبنان،در این باره میگوید:70 نفر از نیروهای فالانژیست را گروگان گرفتیم.چون نگهداریشون مشکل بود تصمیم بر این شد که اونایی رو که مؤثر تر هستند رو نگهداریم ومابقی رو آزاد کنیم.چند روز بعد بچه های جنوب حزب الله(عماد مغنیه) آمدند و گفتند: اینایی که گرفتید آدم های بزرگی اند ولی ما میخواهیم کسی را بگیریم که از اینها هم بزرگتره!یه آمریکایی به نام « دیوید دوج » که ماینده ی سازمان سیا در خاورمیانه است.

اینا رفتن ودیوید رو اسیر کردند و حرفشان این بود که اون رو فقط با حاج احمد معاوضه میکنند.

حجت الاسلام موسی فخر روحانی، سفیر سابق ایران در بیروت میگوید: چند روز پس از ربوده شدن  دیپلمات ایرانی  دیوید دوج رئیس دانشگاه آمریکایی در بیروت و رئیس سیا در خاورمیانه ربوده شد. صبح روز بعد مشخص میشود که عماد مغنیه مسئول ربوده شدن او بوده است.ما میتوانستیم به سهولت گروگان ها رو مبادله کنیم اما چه کردیم؟رفسنجانی به درخواست حافظ اسد دوج را به سوریه دادو او هم راحت به آمریکا گریخت!!

  1. تلاش شهید همت          

در کنار اقدامات فوق، برخی از یاران حاج احمد در تاریخ 19 تیر 1361 از مسئولین مرکز درخواست اجازه انجام عملیات نظامی برای  آزاد کردن حاج احمد، میکنند که با پاسخ منفی مقامات در تهران روبرو میشوند!

(منبع: خبرگزاری تسنیم)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی