علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

سلام
مبارزه تنها به زد و خورد خیابانی منتهی نمیشود،گاه با به چالش کشیدن افراد وارد عرصه ی مبارزاتی‌ای جدید میشویم!
مبارزه میتواند ورزشی،علمی،سیاسی و حتی فرهنگی باشد.
"روح سالم در جسم سالم است"
منتظر نظر دوستان هستیم.
یا علی.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

 

📌حتما بخوانید؛مخصوصا افراد مرتبط با حاشیه ی شهر مقدس مشهد.ولو برا یک بار

✍️ نامه بسیار مهم حجه الاسلام شریفی
در واکنش به غیرقانونی دانستن اجتماع بانوان شهرک شهید رجایی

بسمه تعالی

مدیریت محترم رسانه های گروهی و روزنامه های کثیرالانتشار

سلام علیکم

چند روز بعد از قتل مظلومانه و دردناک دختر بچه ای 6 ساله بنام ندا علیزاده ، باتفاق چند تن از امناء مسجد جامع شهید رجایی جهت تسلیت و دلجویی به منزل شان در شهید غلامی 4 رفتیم .
پدر ندا می گفت بخاطر فرار از دست داعشی ها در افغانستان به مشهد الرضا پناه آوردیم ! هیچ وقت فکر نمیکردم دختر بزرگ خانواده ام دچار چنین مشکلی بشود و بدین گونه بقتل برسد !!

بازتاب گسترده و انتشار خبر قتل فجیع ندا همه را شوکه کرد ! معمولا در این گونه مواقع برخی دنبال مقصر می گردند و برخی ریشه یابی می کنند تا از طریق معلول ها به علت برسند .
در قضیه قتل ندا خیلی عجولانه قشر مظلوم زنان خانه دار در منطقه شهرک شهید رجایی از شهرک های حاشیه ای شهر مشهد مقصر می شوند . آری بی شرمانه اظهار می دارند زنان این منطقه یا در خانه می مانند و یا تن فروشی می کنند !

بعد از انتشار خبر فوق در رسانه ها زنان منطقه به خروش می آیند و با تجمع در مسجد جامع شهید رجایی و امضاء طومار بصورت آرام انتقاد خود را بیان می کنند اما با کمال تعجب اجتماع آنان که بسیار خشمگین و ناراضی بودند غیر قانونی معرفی می شود و قرار است مسئولین فرمانداری با عاملین مخل امنیت بشدت برخورد نمایند !!

تجمعی که در فضای بسته ، آن هم در خانه خدا برگزار شده ! عوامل ناجا و عناصر پایگاه های اطلاعاتی در محفل حضور داشته و حتی برخی از آنان درصدد پاسخگویی به مطالبات مردمی برآمده و روزنامه های کثیر الانتشار هم این اجتماع را پوشش خبری داده اند غیر قانونی معرفی می گردد !!

بازخوانی کنیم :
قتل صورت می گیرد ! زنان منطقه متهم می شوند به تن فروشی و فساد اخلاقی !!
زنان اجتماع می کنند از حیثیت خود دفاع کنند متهم می شوند به اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی

معاون فرماندار مشهد اجتماع را غیر قانونی معرفی می کند و در فضای مجازی نیز سریعا انتشار پیدا می کند و از موضع گیری زود هنگام ایشان متعجب می شویم .این در حالی است که روز بعد از اجتماع بانوان ؛ دوباره قتل دیگری صورت می گیرد آنهم در یک نزاع دسته جمعی ! بگونه ای که مداخله پلیس را با مشکل مواجه می نماید ولی اینجا هیچ اثر و بیانیه ای از معاون فرماندار نیست نه در رسانه ها نه در منطقه !!

آری اهالی حر 19 و 13 هر روز درگیری ، ضرب و شتم ، قتل ، خونریزی ، تیراندازی با انواع سلاح گرم توسط فاقدین هویت معروف به چلوها که تبعه کشور عزیزمان هم نیستند را  تجربه می کنند .

دو هزار خانوار بلوچ فاقد هویت بیش از 30 ساله که در گوشه ای از این شهرک سکونت یافته و اقدامات شوم آنان بنام اهالی شهرک رقم می خورد و باعث گستاخی روزنامه ها و سایت هایی نظیر شرق و آفتاب نیز می گردد .

دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی و سپاه بارها و بارها ضمن اجرای عملیات های مختلف اقدامات خوب و بازدارنده ای را اعمال کرده است اما این اقدامات مقطعی ، طاقت فرسا و نفس گیر بوده است چون این معضل باید از طریق دولت و زیر مجموعه های آن مانند اداره کل اتباع بیگانه و ... تعیین تکلیف و وضعیت اقامت آنان قانونمند گردد .

قوم خبیثی که بیش از 140 دختر شیعه و ایرانی را در سال های گذشته جهت سوء استفاده جنسی در کاباره ها به کراچی پاکستان ترانزیت کردند  و با تهیه و توزیع مواد مخدر ؛ نزاع های دسته جمعی ،تشکیل محافل فساد و قمار و تهدید افراد با سلاح گرم و سرد و... باعث کریه المنظر و بدنامی این شهرک شهید پرور گردیده اند .

آه ! اینجا پایتخت فرهنگی جهان اسلام است با حاشیه شهری که مسئولین اجرایی آن خوابند یا کم کارند ! و قرار است با لگد دشمنان بیدار شوند البته اگر دشمنی دشمنان را قبول داشته باشند !!

ما این اجتماعات بقول برخی غیرقانونی را ادامه خواهیم داد و از تمام ظرفیت ها و ابزار های موجود جهت رسیدن به حقوق اولیه خود استفاده خواهیم کرد .

دراجتماع بعدی در مسجد جامع شهید رجایی از آقای حیدر خوش نیت معاون سیاسی اجتماعی امنیتی فرمانداری مشهد خواهیم خواست در جلسه حضور پیدا کنند و نسبت به مطالبات مردم در این منطقه پاسخگو باشند .

والسلام
محمد محبت شریفی
امام جماعت مسجد جامع  
شهید رجایی

🌸💠🌸💠🌸💠🌸💠🌸

🆔 @moooohabat

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی