علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

سلام
مبارزه تنها به زد و خورد خیابانی منتهی نمیشود،گاه با به چالش کشیدن افراد وارد عرصه ی مبارزاتی‌ای جدید میشویم!
مبارزه میتواند ورزشی،علمی،سیاسی و حتی فرهنگی باشد.
"روح سالم در جسم سالم است"
منتظر نظر دوستان هستیم.
یا علی.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

ویروس استاکس نت و جنگ سایبری


⭕️ ویروس استاکس نت، آغاز جنگ سایبری اسرائیل با ایران

در کشورهای آنگلوساکسون پنج گانه، خصوصا انگلیس که بسیار کمتر شناخته شده است، تحرکات سایبری آمریکا علیه ایران و علیه متحدین ایرانی مثل سوریه، در حال حاضر با مدیریت انگلیس صورت می‌گیرد و کار اجرایی با ایالات متحده آمریکاست.

🚫 ویروس استاکس نت در اکتبر2010 تهدیدی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران بود، ابتدا انکار کردند، بعد گفتند که کار موساد است، بعد گفتند آمریکا تولید کرده و موساد ناظر بوده، نهایتا در اسنادی که اسنودن فاش کرده است بحث این بود که موساد برای اینکه در منطقه به نیابت از GCHQ انگلیس حضور داشت نظارت می‌کرد، یعنی اصل پرونده را انگلیسی‌ها به سمت ایران هدایت کردند و ما در پرونده اتمی‌مان آنقدری که در سال‌های تعلیق با آمریکا و فرانسه طرف بودیم، کمتر با خود جک استراو طرف بودیم و نقش جک استراو بیشتر در کاخ سعدآباد روشن شد.

⭕️ اینتلیجنس را در کشورهای آنگلوساکسون چطور تولید می‌کنند؟ توسط مفهومی بنامIntelligence Community  جامعه اطلاعاتی ایالات متحده، باز اینجا در پرانتز بایدگفت که جامعه ایالات متحده که با اختصار Ic شناخته می‌شود کاملا کپی برابر اصل جامعه اطلاعات نظامی انگلیسی هاست. یعنی آنها مفهومی دارند بنام MI که دو قسمت معروفش را می‌شناسید MI5 وMI6، از MI1 که خود GCHQ است، شروع می‌شود تا MI20، کاملا سازمان‌ها را نعل بالنعل ازروی آن گرفتند، یعنی CIA در آمریکا از روی 6MI گرفته شده است، FBI  از روی MI5  گرفته شده است، NSA از روی GCHQ گرفته شده، به همین ترتیب که بررسی می‌کنید، عمده حوزه‌ها ازروی مدل  انگلیسی گرفته شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی