علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

پرداختن به علوم دینی، ورزشی ،سیاسی و مذهبی تؤام با بصیرت

علم مبارزه + دانش هنر رزمی =》 زندگی آرام

سلام
مبارزه تنها به زد و خورد خیابانی منتهی نمیشود،گاه با به چالش کشیدن افراد وارد عرصه ی مبارزاتی‌ای جدید میشویم!
مبارزه میتواند ورزشی،علمی،سیاسی و حتی فرهنگی باشد.
"روح سالم در جسم سالم است"
منتظر نظر دوستان هستیم.
یا علی.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
 
  • عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: اگر سیاسیون کشور در دوران دفاع مقدس و بعد از آن مانند شهید هادی می‌اندیشیدند نه جام زهر به امام و نه برجام به جامعه ما تحمیل می‌شد.
    به گزارش روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، حجت الاسلام پناهیان امروز در مراسم بزرگداشت شهید ابراهیم هادی که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، گفت: ...ما در هشت سال دفاع مقدس سربازانی را داشتیم که فرمانده نبودند اما به مجاهدت در راه خدا پرداخته اند.
وی ادامه داد: کسانی مانند شهدا انتظار و نگاه ما را به زندگی تغییر دادند و می توان شهید ابراهیم هادی را تکرار و تجربه کرد.
ستاد دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه اولین عکاسی که به پیشنهاد من سوگواره عاشورایی را برگزار کرد یکی از افرادی بود که مدتی در دفتر من فعالیت می کرد، گفت: این فرد کار عکاسی را ادامه داد و عکاسی از حلبچه را نیز انجام می داد که متاسفانه شیمیایی شد و به شهادت رسید. او اولین سوگواره عاشورایی را برگزار کرد و این سوگواره باعث باب شدن یک کار هنری فرهنگی در جامعه شد.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه باید مثل شهید هادی زندگی کرد، گفت: زندگی شهید هادی او را تبدیل به شهید هادی کرد و این سبک زندگی شهداست که می تواند برای ما گره گشا باشد با نگاهی که آنان در زندگی داشتند و آثار این نگاه جهان واقعا به هم می ریزد و زندگی ما را متحول می کند پس باید سعی کنیم مثل شهدا نگاه و فکر و مثل آنان رفتار کنیم.
 
وی ادامه داد: شهید هادی یک جوان معمولی با اطلاعات مثل من و شما بود و موقعیت هایی در زندگی با مشکلاتی مانند من و شما را داشت اما (ادامه در لینک زیر)
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی